Godaste Brownies Någonsin!

9 Sep

Det är inte ofta jag bakar. Och det brukar aldrig bli speciellt bra heller för den delen. Men ändå tog jag på mig förklädet igår och satte igång.

Internet innehåller vid det här laget löjligt många recept på allt möjligt, både illa smakande och det motsatta och det är oftast också väldigt svårt att veta vilket som är bäst.

Men jag hittade detta recept på BrownEyedBaker.com och kunde inte låta bli att följa det till punkt och pricka trots att enheterna var i koppar istället för deciliter.

Och trots att det var en pina att översätta allt till normala mått så var dom faktiskt väldigt lätta att göra och väldigt bra blev dom. Lagomt sega och härliga. Speciellt om man stoppar in dom i kylen efter att som svalkat sig klart ute i rumstemperatur.

Nu kan jag inte låta bli att följa resten av brownierecepten på hemsidan och jag rekommenderar att du gör detsamma. Speciellt dessa: Peanut Butter Cup Crunch Brownie Bar. Eller dessa: Chocolate Mint Brownies.

Kommentera

