Deus Ex=Jobbigaste bossfighterna någonsin?

9 Sep

Jag, som dem flesta andra, spelar Deus Ex: Human Revolution just nu. Och som dom andra tycker jag också att det är riktigt roligt.

Jag smyger runt och hackar allt jag ser och söver så många som möjligt med min tranqualizer gun. Jag har bara augmentat det som ger mig fler smygfördelar och allt har varit frid och fröjd tills jag kom fram till boss nummer två.

Som nu ger mig rumpsmisk gång på gång och jag har absolut verkligen ingen chans. Jag har läst på internet (fuskat, vilket jag i detta skede absolut inte skäms över) hur man ska göra och alla smarta, snabba sätt innehåller alltid stungun, Typhoon, eller augen som gör så att man inte tar skada av el eller EMP:s.

Nu råkar det ju vara så att jag inte har någon av dessa då jag inte haft någon riktig användning för dom. Och då blir bossen helt plötsligt 500% svårare. Jag har jagat henne fram och tillbaka med mitt gevär men det vill aldrig lyckas. Hon verkar oövervinnelig. Väldigt dumt gjort av skaparna och väldigt tråkigt för mig.

Så ett tips till er som också spelar detta. Ge fan i att ge fan i att inte uppgradera eller skaffa det ovanstående om du inte vill gråtandes stänga av spelet och inte våga sätta på det sen igen. För du kommer att sakna dom roliga stunderna. Jag vet att jag gör det.

Kommentera

