Watch the Throne..

14 Aug

Jag har aldrig varit ett stort fan av varken Kanye West eller Jay Z. Jag har nog varit så långt borta från att kalla mig fan som det bara går. I sin höjd lyssnat på någon av dem på radion påväg till nått viktigt.

Men nu när dom har slagit sina påsar ihop och släpper ett nytt album med titlen Watch the Throne med ett helt guldlackerat albumomslag med diverse krimskrams på så blir jag åtminstonde lite nyfiken.

Dom lyckas förhoppningsvis leva upp till hypen som alla deras många många riktiga fans garanterat har byggt upp och bjuder på ett riktigt superalbum som verkligen förtjänar ett guldomslag. Eller så överskrider omslagets valör alla låtar och man står där besviken.

Men vad vet jag. Omslaget är snyggt i alla fall. Nästan värt att köpa det bara därför och så kanske jag tillslut också kan ställa mig i skaran som ett av deras fan. 

 

Kommentera

